سارقان طلاجات منزلي در يزد ساعاتي پس از سرقت در قم دستگير شدند
يزدفردا- سرنشينان يک دستگاه خودرو سواري پس از سرقت مقادير قابل توجهي زيورآلات از منزلي در يزد ساعاتي پس از سرقت توسط ماموران آگاهي قم در ايستگاه ايست و بازرسي دستگير شدند.

به گزارش واحد تامين خبر يزد فردا :به نقل از اداره کل مبارزه با سرقت ناجا، ماموران آگاهي استان قم چندي پيش هنگام کنترل خودروها در محور عوارضي قم - تهران يک دستگاه خودرو سواري پژو را جهت بازرسي متوقف کردند.

پس از بررسي مشخص شد که خودرو فوق داراي سابقه توقيف و بازداشت سرنشين در تهران بزرگ را داشته است بنابراين ماموران خودرو مذکور را به همراه دو سرنشين آن به يگان منتقل کردند.

در ادامه بازرسي از داخل خودرو، پليس موفق به کشف يک شيشه محتوي طلاجات مختلف شد.



براساس اين گزارش، با بررسي طلاجات مكشوفه معلوم گرديد که بر روي يك قطعه از طلاها اسم "هوشنگ - س" حكاكي شده است. با توجه به اين كه طلاها ساخت استان يزد بود طي تماس از طريق مرکز فرماندهي و کنترل و آگاهي كلانتري 14 يزد مشخص شد كه طلاجات فوق روز گذشته از منزل هوشنگ-س واقع در خيابان صفاييه يزد به سرقت رفته است.

متهمان دستگير شده كه در بازجوئي ها با هويت جعلي، منكر انجام هر گونه سرقت بودند در ادامه بازجويي هاي فني لب به اعتراف گشودند.

آنان اظهار داشتند که ديروز پس از اين كه صاحب خانه از منزل خارج شده بود درب منزل را باز و كليه طلاها و پول هاي را سرقت کردند که هنگام بازگشت به تهران در عوارضي دستگير شدند.

گفتني است، كشف اتومبيل متهمان نيز به تهران بزرگ اعلام شد و تحقيقات در مورد سرقت هاي احتمالي ديگر و اتومبيل مكشوفه ادامه دارد.

يزد فردا                                                                       پليس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا